Hello, meet me Puteri Fasha :) Follow or Dashboard
CRIMINAL ▲
The Girl Entry
What a bored day -________-
Sunday 1 January 2012 | 01:06 | 0 comments
Hai peeps.


Dah makan? Dah minum? Dah mandi? Dah blurppppppp? K aku tanak tanya ni. Jangan tanya aku dah makan ke tidak. Prfttttttt, ayat aku --' Haha. Aku anak yg diabaikan. K mood sedih, aku hanya makan maggi slurppp kari berapi. Yummmyyyy! K pahal ade yummy ni? Mood sedih lerw! Dah lah Bey buat aku macam tunggul, semalam apakk tak text langsung. K tipu, text sikit -.- Ni dah kene tinggal pulak, dia busy ke hape. Malas nak hambik tahu. K sedih ni hm hm hm hm sedih ni T_T Tetiba ada lagu sedih ni kenapaaaaa :'( Wuuuuuu T_T Astrooooo, please shadapppp! Dari tadi duk tayang cite sedih ni kenapaaaaaaaaa. Aku nak dengar lagu jiwang sorang-2 :'( Byeee :(


Older Post